Excuus voor traag antwoorden

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Dees
Beheerder

Excuus voor traag antwoorden

Bericht door Dees » za 18 mei 2019, 19:30

Ik loop een paar dagen achter. Ik ben zo ontzettend gesloopt. Ik hoop morgen naar alle vragen te kunnen kijken.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Hesaja

Re: Excuus voor traag antwoorden

Bericht door Hesaja » zo 19 mei 2019, 10:17

Net zoals dat (hier) voor iedereen geldt, geldt dat ook voor jou: neem de tijd voor jezelf.
Knuffel!

Hannah

Bericht door Hannah » zo 19 mei 2019, 17:06

Ha Dees, prima dat je dit aangeeft. Ik begon me zorgen te maken maar dacht dat je naar een congres was of iets dergelijks.
Hopelijk komen er snel betere tijden voor je. Heel veel sterkte, beterschap en goeds voor jou.

Hannah

ilonne

Bericht door ilonne » zo 19 mei 2019, 22:13

Daar hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen. Alle lotjes hier bij elkaar leggen soms best wel veel beslag op jouw tijd, maar jij bent ook 'maar' een mens, met al je ups, downs, bezigheden, werkzaamheden en alles wat er op je pad komt. En dan denk ik dat we meer hebben aan n goed en degelijk antwoord dat wat langer duurt, dan dat je n snel en kort antwoord geeft, waar niemand iets mee kan.

Neem de tijd voor je zelf en ook voor je eigen leven!!

Kitty

Bericht door Kitty » ma 20 mei 2019, 10:17

Sterkte Dees, en uitrusten en stress handelen :-)
We spreken uit ervaring hier.
Dikke knuffel we zijn blij met je!

Gesloten

Terug naar “Mei 2019”