Het filmpje met mij over www.borstkankervragen.nl is té leuk om niet te delen. In 2014 wonnen we de BreastFriends Award. Alweer 4 jaar verder én héél veel vragen: https://vimeo.com/148095012
Over regie van de patiënt gesproken.....
Filmpje borstkankervragen na winnen Breast Friends Award
Moderators: Team, Angela, Sanne, Superuser
- Dees
- Beheerder
Filmpje borstkankervragen na winnen Breast Friends Award
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
-
Re: Filmpje borstkankervragen na winnen Breast Friends Award
Dik verdiend, Dees, gefeliciteerd! Ik heb hier al meer relevante en adequate informatie gekregen en gelezen dan bij mijn (overigens vriendelijke) oncoloog.
-
Dat geldt ook voor mij. Zo blij dat deze website er is. Op zoek naar antwoorden op mijn vragen kwam ik eerst op een ander forum terecht (van de borstkankervereniging). Maar dat was anders, meer een ontmoetingsplaats voor lotgenoten en veel minder inhoudelijk. Mijn twijfels over de bestralingen vonden ze daar maar bizar en eigenlijk ongepast. Het leek wel een taboe om daar kritische vragen te stellen over het standaardprotocol. Het was een verademing toen ik hier kwam en nauwkeurig antwoord kreeg op wat voor vraag ik ook stelde. Veel dank Dees en collega's. Zulk goed werk!
-
Ha Dees, ja hoor, erg mooi, leuk om je te zien zitten op je Borstkankervragenwerkplekje! Uniek in de digitale informatiewereld voor borstkanker patiënten. Zoveel dank voor je/jullie inzet!
Hannah
Hannah
Hoi Dees,
Wow, wat leuk!
Ik had deze site graag eerder willen vinden. Echt top.
Groet, Popelin
Wow, wat leuk!
Ik had deze site graag eerder willen vinden. Echt top.
Groet, Popelin