Trombopenie bij pertuzumab gebruik

ModeratorsCOLON Team, Angela, Sanne, Superuser

Ivy

Trombopenie bij pertuzumab gebruik

Bericht door Ivy » Di 06 Jun 2017, 20:34

Beste Dees ik heb nu sinds een jaar Pertuzumab maar nou zag ik op de website waar ik mijn gegevens kon kijken dat mijn trombocyten 65 zijn en het calcium een beetje lager. Wat kan er nou gebeuren? Moet ik stoppen met de pertuzumab? Ik maak me zorgen.

Gebruikers-avatar
Dees
Beheerder
BerichtenCOLON 2748
GeregistreerdCOLON Di 15 Mei 2012, 09:27

Re: Trombopenie bij pertuzumab gebruik

Bericht door Dees » Wo 07 Jun 2017, 22:21

Ik kom er morgen op terug.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Ivy

Bericht door Ivy » Za 10 Jun 2017, 18:05

Ik ben bij mijn dokter geweest en wil nu een beenmergpunctie en zo gaan doen.
Ik weet zeker dat het door de perjeta komt en wil eigenlijk proberen met dosering aan te passen en niet meteen beenmergpunctie maar durf het niet goed te zeggen tegen mijn dokter ik wil niet brutaal doen.

Gebruikers-avatar
Dees
Beheerder
BerichtenCOLON 2748
GeregistreerdCOLON Di 15 Mei 2012, 09:27

Bericht door Dees » Ma 12 Jun 2017, 13:51

Hoi Ivy, ik vind dat een heel goed punt. Je kunt toch een stop inlassen? Waarom niet? Ik zou ook niet meteen voor een beenmergpunctie gaan.

Is het brutaal om voor jezelf op te komen? Nee toch?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Ivy

Bericht door Ivy » Ma 12 Jun 2017, 14:29

Dank je wel voor je reactie! Donderdag even de uitslagafwachgen en dan ga ik dat opperen aan mijndokter. Dank je wel voor jouw reactie!

BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar