Uit mijn linker tepel komt soms een druppel bloed .Mijn huisarts heeft mij doorverwezen.
Omdat ik in een elektrische rolstoel zit (hoge dwarslaesie c4/c5 ) was het niet mogelijk een mammo te maken. Op de echo was niets te zien.
Een drupje bloed is door de Patholoog bekeken . Er zaten papillaire cellen in die verwijderd moeten worden .Een melkgang (?)wordt in ieder geval verwijderd .
Morgen gesprek met chirurg en anesthesist.
Mij vraag nu is: Komt het bloed uit een melkklier of uit een melkgang
bloed uit tepel
ModeratorsCOLON Team, Angela, Sanne, Superuser
- Dees
- Beheerder
- BerichtenCOLON 2748
- GeregistreerdCOLON Di 15 Mei 2012, 09:27
Re: bloed uit tepel
Hoi Blaauboer,
He jakkie wat spannend en wat naar en vervelend dat je door je dwarslaesie geen mammografie kunt krijgen en dat er op de echo niks te zien was. Is een MRI nog een optie? Is er ook lichamelijk onderzoek gedaan? Bloed uit de tepel komt door een melkgang, maar het kan best veroorzaakt worden door iets in de melkklier.
Kun je hier iets mee?
Ik hoop dat het gewoon een poliepje in de melkgang is. Take care !!
He jakkie wat spannend en wat naar en vervelend dat je door je dwarslaesie geen mammografie kunt krijgen en dat er op de echo niks te zien was. Is een MRI nog een optie? Is er ook lichamelijk onderzoek gedaan? Bloed uit de tepel komt door een melkgang, maar het kan best veroorzaakt worden door iets in de melkklier.
Kun je hier iets mee?
Ik hoop dat het gewoon een poliepje in de melkgang is. Take care !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com