blij met dit forum

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

lakota

blij met dit forum

Bericht door lakota » ma 14 okt 2013, 18:04

bij deze wil ik een groot compliment geven voor dit forum ;)
alle vragen worden hier altijd snel en goed beantwoordt, en vragen hebben wij borstkankervrouwen vaak genoeg.

dus nogmaals mijn oprechte waardering en compliment voor dit fijne forum ;)

Dees
Beheerder

Re: blij met dit forum

Bericht door Dees » ma 14 okt 2013, 18:29

Hoi Lakota, wat ONTZETTEND fijn om te horen !!! Te gek dat we zo andere vrouwen (en mannen) met borstkanker kunnen ondersteunen !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Orange

Bericht door Orange » ma 14 okt 2013, 18:44

Ik wil hier heel graag bij aansluiten!! Ook ik ben erg blij met het forum. Vragen worden serieus genomen, snel beantwoord en deskundig!!
Ja, ook namens mij een dikke pluim!!

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » ma 14 okt 2013, 18:54

*glunder-glunder*
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

ItsHennie

Bericht door ItsHennie » ma 14 okt 2013, 19:04

Ook ik sluit me hier bij aan. Het heeft me zo geholpen het afgelopen jaar. Ik zat met zoveel vragen en het gaf me rust dat ik ze hier kon stellen en snel een antwoord kreeg. Ook het in begrijpelijke mensentaal vertalen van het rapport van de patholoog was zoooo fijn. Ik ben jullie heel erg dankbaar voor de steun die jullie geven.

gast

Bericht door gast » wo 16 okt 2013, 17:13

Ben ik het helemaal mee eens!
Beste forum wat ik ken en had ik het maar gekend voordat ik borstkanker kreeg.
Zoveel deskundigheid en zo snel antwoord op vragen.
Hoop dat het nog heel lang blijft bestaan.

Jullie moeten veel hoger in google! Geen idee hoe dat werkt, maar het zou wel moeten.

Top en glunder nog maar even door :grin: dik verdiend!

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » wo 16 okt 2013, 20:59

Lief, lief, lief...

We draaien dit forum zonder budget, maar we hebben we een aanbod gekregen om het één en ander te veranderen zodat ie hoger in Google komt.
Groeten, Dees

Gesloten

Terug naar “Oktober 2013”