Wij (Merel, Nina, Gwen en Marije) zijn momenteel bezig met een onderzoek voor de opleiding huidtherapie aan de HHS, naar het nazorgtraject voor borstkankerpatiënten en willen u vragen of u tijd heeft deze enquête in te vullen (5 min).
De vragen in deze enquête zijn gericht op de periode ná het ziekenhuis traject. Het hoofddoel van ons onderzoek is het identificeren en in kaart brengen van eventuele knelpunten in de nazorg van borstkanker. Met knelpunten doelen wij op de obstakels, problemen of uitdagingen die zich voordoen met betrekking tot dit thema in de praktijk. Wij richten ons met name op het werkveld van de huidtherapeut.
Deze enquête wordt volledig anoniem afgenomen en uitsluitend gebruikt voor educatieve doeleinden binnen onze opleiding. Wij realiseren ons dat sommige vragen persoonlijk van aard kunnen zijn en waarderen uw deelname daarom enorm. Het invullen van de vragenlijst zal naar schatting ongeveer 5 minuten van uw tijd in beslag nemen. Bij voorbaat danken wij u hartelijk voor uw bijdrage.
U kunt mee doen aan de enquête door op deze link te klikken: https://forms.office.com/e/SaejLrRUci
Enquete betreft nazorg borstkanker
ModeratorsCOLON Team, Angela, Sanne, Superuser
-
- BerichtenCOLON 102
- GeregistreerdCOLON Zo 04 Feb 2018, 21:44
Re: Enquete betreft nazorg borstkanker
Om de enquête in te kunnen vullen, heb je blijkbaar een MS Office account nodig. Is dit te verhelpen? Ik denk dat voor veel mensen het invullen belemmert (in elk geval voor mij).
Dank voor je reactie Monalisa, dit was bij ons nog niet bekend! Er stond iets verkeerd in de instellingen, we hebben dit inmiddels aangepast. Lukt het met deze link om de enquête nog in te vullen?
https://forms.office.com/e/SaejLrRUci
https://forms.office.com/e/SaejLrRUci
-
- BerichtenCOLON 102
Ja, nu is het gelukt om de enquête in te vullen.
Hoe is het met jou mona lisa? Ik nu 6 jaar later na her2neu plus hormoongevoelige tumor.... het gaat nog steeds goed, en ja nog wel napijn en klachten dus ik vul de enquete in!
-
- BerichtenCOLON 102
Hi Kitty,
Wat leuk dat je dat vraagt. Ik lees je bericht vandaag pas. Ik kom niet meer zo vaak hier omdat er maar zo weinig updates zijn.
Met mij gaat het gelukkig ook goed. Ik ben al een paar jaar klaar met de behandelingen en heb geen restklachten meer. Fijn dat het met jou ok goed gaat. Was een hektische tijd hè. Ik denk er natuurlijk nog wel heel veel aan terug.
Wat leuk dat je dat vraagt. Ik lees je bericht vandaag pas. Ik kom niet meer zo vaak hier omdat er maar zo weinig updates zijn.
Met mij gaat het gelukkig ook goed. Ik ben al een paar jaar klaar met de behandelingen en heb geen restklachten meer. Fijn dat het met jou ok goed gaat. Was een hektische tijd hè. Ik denk er natuurlijk nog wel heel veel aan terug.
-
- BerichtenCOLON 102
Hi Kitty,
Met mij gaat het gelukkig ook goed. Ik ben al een paar jaar klaar met de behandelingen en heb geen restklachten meer. Fijn dat het met jou ook goed gaat. Was een hektische tijd hè. Ik denk er natuurlijk nog wel heel veel aan terug.
Met mij gaat het gelukkig ook goed. Ik ben al een paar jaar klaar met de behandelingen en heb geen restklachten meer. Fijn dat het met jou ook goed gaat. Was een hektische tijd hè. Ik denk er natuurlijk nog wel heel veel aan terug.