Carpaal tunnelsyndroom

Moderators: Angela, Superuser, Team, Sanne

Jacq_67

Carpaal tunnelsyndroom

Bericht door Jacq_67 » zo 11 apr 2021, 08:41

Hallo,
8 jaar geleden heb ik bk gehad, rechts. Ik heb een borst besparende operatie gehad, waarbij ook een okselkliertoilet. Op wat krachtsverlies na in deze arm, kon ik eigenlijk alles. Nu zijn we aan het verbouwen en kreeg ik het carpaaltunnel syndroom. Vooral s'nachts heb ik er veel last van. Ik wil er iets aan laten doen maar kan dat? Ik ben bang voor oedeemvorming als ik een operatie laat uitvoeren. Heeft iemand hier ervaring of tips?

Dees
Beheerder

Re: Carpaal tunnelsyndroom

Bericht door Dees » di 13 apr 2021, 10:14

Hoi Jacq, wat ontzettend vervelend zeg. Ik herken het van mijn zwangerschap, maar het ging ook weer over. Zou je niet even afwachten of het weer over gaat? Ik kan helaas je vragen niet beantwoorden. Sterkte !
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Jacq_67

Bericht door Jacq_67 » di 13 apr 2021, 12:28

Bedankt voor je antwoord. Hoe lang heeft het bij jou geduurd?

Kitty

Bericht door Kitty » di 13 apr 2021, 21:11

Misschien ook even naar huisarts/ fysio misschien kunnen die wat doen. Soms zit het op een andere plek vast wat uitstraalt. Hoeft niet perse met je bk geschiedenis te maken hebben. Sterkte , kitty

Plaats reactie

Terug naar “Stel je vraag HIER”