knobbels

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

ilonne

knobbels

Bericht door ilonne » za 20 apr 2019, 20:42

afgelopen twee weken voelde ik n knobbeltje in mn geopereerde borst, gister toch maar gebeld naar mamacare verpleegkundige, kon direct langs en direct door voor echo. Het was gelukkig niks verkeerds, een cyste en n opgezette melkklier. Is er een manier waarop wij als leek het onderscheid kunnen maken tussen verschillende soorten knobbels? Dat zou denk ik veel onrust schelen, maar ook veel medische kosten.

kitty

Re: knobbels

Bericht door kitty » zo 21 apr 2019, 20:27

Ik denk dat het heel lastig is. Bij mij dacht ik aan een klier, de huisarts ook maar het was kanker.
En daarna nog eens, ik dacht help vast weer kanker, toen was het een opgezette klier.

Groetjes Kitty

Dees
Beheerder

Re: knobbels

Bericht door Dees » ma 22 apr 2019, 20:12

Hoi Ilonne, lastig he, nee, eigenlijk niet. Als je iets raars voelt en het is met een paar weken niet weg, moet je er naar laten kijken. Ik heb wel eerder ontstoken haarzakjes gehad en zo. Ik wacht wel eerst een paar weken hoor. Het meeste is binnen die weken weg.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “April 2019”