Drain na plaatsing tissue expander

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

peep

Re: Drain na plaatsing tissue expander

Bericht door peep » ma 26 feb 2018, 21:24

Dank je wel voor je antwoord. Hoe vaak ben je in totaal gevuld?

peep

Bericht door peep » ma 26 feb 2018, 21:37

Weet je nog waar je die BH had gekocht?

Ann01

Bericht door Ann01 » wo 28 feb 2018, 19:58

Hallo Peep,
Ik ben drie keer gevuld. Elke keer had ik een paar dagen pijn. Maar de maanden erna was het nooit meer zo pijnlijk. Ik vond plat op mij rug slapen pijnlijk. Vandaar dat ik wat hoger lag met mijn rug. Maar dat werd ook steeds minder. Was ook altijd voorzichtig in winkels e.d. Was bang dat iemand tegen mij aanliep. Heb ik nog wel een beetje. Maar niet omdat het pijnlijk is, maar omdat het een stug ding is.
Nu kan ik weer plat slapen. Maar nog 3,5 week en dan gaat hij eruit. Ben benieuwd hoe een soepele prothese aanvoelt. Dan zit hij er 1 jaar en 5 maanden in. Ik krijg een hydrogel, geen siliconen.

De bh was op advies van de chirurg. Ik moest deze aanschaffen en 6 weken na de operatie dragen. Ze hebben hem bij mij aangetrokken na de operatie. Ik werd dus wakker met deze bh. Ik heb er 2 gekocht. Het is de marena b15. Besteld bij emdacare.
Ik draag ze nu niet meer. Ik hou niet van de dunne stof op de cups. Ik draag nu sportbh,s. En heb een losse band aangeschaft zoals amoena borst compressieband. Die kan je met je eigen bh,s dragen.

peep

Bericht door peep » do 01 mar 2018, 08:28

Dank voor je reactie! Ik heb nu ook deze BH aangeschaft via internet. En de band ook. Dat geeft een stuk meer stevigheid dan de BH die de chirurg adviseerde! Ik blijf die hele expander een hard en naar onding vinden. Maar ik hoop dan maar dat het, net als bij jou, na verloop van tijd gaat wennen. Ik ga dinsdag weer voor het vullen, ik weet nu wat me te wachten staat!
Jij sterkte met de operatie over drie weken!

Gesloten

Terug naar “Februari 2018”