Fibroadenoom pijn?

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Dahyaska

Fibroadenoom pijn?

Bericht door Dahyaska » di 19 dec 2017, 16:35

Goedemiddag,
In oktober ging ik met borst klachten naar de huisarts,mijn tepel was plots ingetrokken en deed pijn.
Ik moest direct naar de mammapoli,en heb mammografie gehad,punctie,MRI met contrast en uiteindelijk een biopsie.
Het bleek te gaan om een fibroadenoom die wat atypisch leek,vandaar alle onderzoeken.
Tijdens de onderzoeken was mijn tepel naar buiten gespoten,maar zoals de radioloog al zei.."Geen garantie dat dat zo blijft".
De fibro was 2 cm bij 1,7 maar er hoefde verder niets aan gedaan te worden.
Sinds die tijd is mijn borst wel gevoelig gebleven..en sinds 4 dagen is mijn tepel plots weer ingetrokken en heb ik een brandende stekende pijn in mijn borst,wat zelfs doortrekt naar mijn oksel.
Zonder bh slapen lukt niet meer.
Ik wil mijn huisarts dus gaan vragen om een verwijzing om dat ding te laten verwijderen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
En bestaat er een kans,dat er alsnog iets anders is dan een simpel fibroadenoom?
Vind het namelijk raar dat mijn tepels ineens intrekt en mijn borst zo'n pijn doet..

Dees
Beheerder

Re: Fibroadenoom pijn?

Bericht door Dees » wo 20 dec 2017, 14:58

Hoi Dahyaska, wat ellendig en spannend zeg. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het niks anders kan zijn. Dat kan ik helaas niet. Ik kan wel snappen dat je er graag vanaf wilt. Ik hoop maar dat ze het snel kunnen verwijderen en dat het alleen maar goedaardig is. Daar zou ik maar vanuit gaan, totdat het tegendeel bewezen is (en dan staan we ook klaar om je te helpen).
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “December 2017”