Verdikt slijmvlies

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Cis78

Verdikt slijmvlies

Bericht door Cis78 » ma 11 dec 2017, 11:36

Hoi

Even in het kort mijn geschiedenis, maart 2016 diagnose, eerst chemo gehad, toen amputatie, daarn bestraald, nu nog aan de letrozol. Tumor was her 2 positief, 100% hormeengevoelig. Chemo zeer ziek van geweest, aanpassingen gehad, vermindert en verandert. Na operatie bleek dat er zowel in borst als besmette oksel nog 50% levende cellen zaten.

Sinds april dit jaar knieklachten. Naar reumatoloog geweest mri, röntgen en botscan , bloed lieten niets zien.
Uiteindelijk werd de knie ook dik en doorgestuurd naar de orthopeed. Die heeft uiteindelijk vorige week een kijkoperatie gedaan. Het enige wat hij hier kon vinden was geïrriteerd en verdikt slijmvlies wat nu op kweek staat, hij zei dat het kon dat als er ergens anders in je lichaam een ontsteking zit je knie dik kan worden?
Is onze vraag dus kan dit dan kanker gerelateerd zijn? we moeten nog even wachten op de uitslag, 20 dec, maar wilde de vraag toch even hier stellen.

Dees
Beheerder

Re: Verdikt slijmvlies

Bericht door Dees » di 12 dec 2017, 14:34

Getsie, Cis, wat vervelend. Ik vind het helemaal niet logisch om knie-problemen te krijgen en dat dat kankergerelateerd zou zijn, behalve dan dat een aromataseremmer (letrozol) reuma-achtige klachten kan geven. Geirriteerd en verdikt slijmvlies vind ik dan juist weer niet logisch.

Ik duim dat je 'gewoon' een knieprobleem hebt.... en ik duim ook dat dat gewoon weer over gaat...
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Cis78

Re: Verdikt slijmvlies

Bericht door Cis78 » wo 20 dec 2017, 19:01

Nou, vandaag bij de orthopeed geweest voor de uitslagen van de kweek. Eigenlijk niet veel wijzer geworden. Het enige wat ze gevonden hebben zijn reuma achtige cellen en nu moet ik dus weer terug naar de reumatoloog

Gesloten

Terug naar “December 2017”