borstreconstructie

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

reha

borstreconstructie

Bericht door reha » zo 21 feb 2016, 14:07

Ik heb vorig jaar een directe reconstructie laten doen dmv een prothese met expander.
Ik vind nu dat de symmetrie erg groot is, heb cup c.
Het liften van de gezonde borst kan. Maar zijn er mensen met andere ervaringen/opties.

Dees
Beheerder

Re: borstreconstructie

Bericht door Dees » zo 21 feb 2016, 17:04

Beste Reha, bedankt voor je bericht. Ik begrijp je vraag eigenlijk niet. Vind je het verschil tussen je gereconstrueerde borst en je eigen borst te groot? Wil je daar iets aan doen?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

reha

Bericht door reha » ma 22 feb 2016, 09:51

Ja dat klopt de gezonde borst hangt veel lager. Ik moet dus erg in de weer om deze met een bh op te trekken.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » ma 22 feb 2016, 10:13

Hoi Reha, behalve liften van de gezonde borst zou ik het niet zo weten. Accepteren en oplossen met een BH? Heb je geen zin om weer een operatie in te gaan? Kan ik me zo voorstellen....
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Februari 2016”