2x borstsparende operatie nodig

Moderators: Angela, Superuser, Team, Sanne

YvonneS

2x borstsparende operatie nodig

Bericht door YvonneS » wo 27 nov 2013, 19:27

Met een dubbel gevoel eindelijk thuis. Vanmiddag goed en slecht nieuws gekregen. Mijn lymfeklieren zijn gelukkig schoon. Helaas is er niet voldoende weefsel weggehaald dus de snijranden zijn niet schoon. 11 december opnieuw een operatie en dan maar hopen dat ze wel alles eruit halen. Hoe zijn de ervaringen na een 2e operatie?

Dees
Beheerder

Re: 2x borstsparende operatie nodig

Bericht door Dees » wo 27 nov 2013, 19:56

He YvonneS, wat een tegenvaller..... Dat dat nou net bij jou gebeurt.... Nouja, de chirurg heeft vast zuinig gesneden om het cosmetisch resultaat het beste te laten zijn, maar omdat nóg een keer onder het mes bij jou misschien wel erg onwenselijk was, báál ik ook een beetje. Ik moet zeggen, ik ken geen bijzonderheden van mensen die een tweede keer onder het mes moesten, behalve balen en rottig dat je daar weer op moet wachten....

Take care !
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “November 2013”