Voorspelmodel

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Janke

Voorspelmodel

Bericht door Janke » zo 20 jan 2019, 10:21

Hallo, in een besloten facebookgroep heb ik gehoord dat ik hier een vraag kon stellen aan Desiree . Het gaat om een zgn. voorspelmodel, wat mijn kansen zijn op uitzaaiing en daar een behandeling op af te stemmen. Het gaat nu een beetje te ver om alles in detail uit te leggen. Hoor graag iets terug!

Dees
Beheerder

Re: Voorspelmodel

Bericht door Dees » zo 20 jan 2019, 16:09

Hoi Janke, de vraag is een hele logische vraag. Er zijn verschillende modellen. Nu zijn al die computerprogramma's gebaseerd op grote groepen en als individu weet je nooit precies waar je zit, maar het kan wel een beetje helpen.

Wat ik nodig heb is, of de tumor met het bevolkingsonderzoek gevonden is of dat je klachten/symptomen had, hoe groot de tumor was, welke eigenschappen de tumor had, hoeveel okselklieren er aangetast waren (als dat al bekend is), lobulair/ductaal of wat voor andere soort, welke graad, welke therapie je tot nu toe hebt gehad, hoe oud je bent, of je verder gezond bent..... Je kunt me ook het verslag van de patholoog mailen: info@borstkankervragen.nl
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Januari 2019”