Resultaat MRI bij TNC

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Pauze

Re: Resultaat MRI bij TNC

Bericht door Pauze » wo 24 mei 2017, 19:36

Vanmiddag een heel goed en fijn gesprek gehad met de mamacare.

Ik had het document van het AvL geprint bij me. Uiteraard kende ze het.
Maar, zo werd mij uitgelegd, dat sloeg op patiënten die géén neo adjuvante chemo hadden gehad. Dat er geen resultaten bekend/onderzocht zijn, bij neo adjuvant.

Dat al mijn klieren worden weg gehaald is "voor de zekerheid" omdat ik nog jong ben en de agressieve TN.
Er is idd maar 1 klier besmet en mijn borsttumor is idd weg.
Ook is duidelijk uitgelegd de risico's van oedeem en wat ik daar zelf enigszins tegen kan doen.

Ik heb er vrede mee en voel me wat kalmer.

Edit: Ze zei ook dat er in het verslag van de MRI stond dat mijn DCIS gekrompen was. Maar dat kan natuurlijk niet...foutje?

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » wo 24 mei 2017, 20:52

Hoi Pauze, als het voor jou goed voelt, is dat oké. Ik weet haast zeker dat ze in het AVL niet alle okselklieren weghalen, maar ik kan me ook voorstellen dat je de puf niet hebt om je er verder in vast te bijten. Als het goed voelt, is het goed. Take care.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

KiWi

Bericht door KiWi » vr 26 mei 2017, 00:17

Géén overhaaste beslissingen he! Goed nadenken en jezelf laten informeren. De ene oncoloog is de andere niet. Zorg goed voor jezelf en als het mogelijk is, neem iemamd mee naar de afspraken die je informatie geven. Twee horen meer dan 1.

Gesloten

Terug naar “Mei 2017”