Diepflap

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Raviola

Diepflap

Bericht door Raviola » wo 16 jan 2013, 12:31

Heeft er iemand ervaring met plastisch chirurg Zonnevylle.Hij zit in het St.Antoniusziekenhuis in Utrecht.
Gisteren uitleg gekregen over de diverse mogelijkheden en kreeg wel een goede indruk van hem.
Hij is voor een diepflap maar eerst moeten ze kijken of alle vaten die daar voor nodig zijn intact zijn.
Heb in het verleden een operatie van een eierstok gehad en de kans bestaat dat de vaten toen zijn doorgenomen.
Dus het blijft nog even spannend.

Dees
Beheerder

Re: Diepflap

Bericht door Dees » wo 16 jan 2013, 18:01

Hoi Raviola, ik heb geen ervaring met dokter Zonnevylle, maar wel met de diepflap. Lees vooral ook hier mee.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

son

Bericht door son » za 19 jan 2013, 08:51

Ja, ik. Alleen maar positief!! Erg gedreven. Hij is ook met die operatie op tv geweest, misschien is dat nog ergens terug te vinden?

Gast

Bericht door Gast » za 19 jan 2013, 12:27

hele goede ervaring, prachtig resultaat! Amputatie en reconstructie in één operatie. Zwaar, maar de moeite waard. Dr. Zonnevylle is zeer gedreven en vakkundig en denkt goed met je mee. Komt s nachts terug naar het ziekenhuis om zelf de laatste check te doen voor de nacht. Zorg in Antonius N'gein na de operatie was ook uitstekend. Nogmaals: wel echt even zwaar de eerste dagen en de weken van het herstel. Maar na 3 weken zat ik in een hempje op het strand!

Raviola

Bericht door Raviola » ma 28 jan 2013, 11:58

Dank je wel voor alle positieve berichten! Had zelf ook een goed gevoel bij de man.
Ga morgen voor een vaatonderzoek en hoop dat ik een geschikte kandidaat ben.
Heb in het verleden een buikoperatie gehad dus het is nog maar de vraag of er nog vaten zitten die gebruikt kunnen worden.
Anders word het de rugspier methode.
Dank jullie wel en de afloop meld ik even.

Gesloten

Terug naar “Januari 2013”