Second opinion aanvragen via CZ?

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Dees
Beheerder

Re: Second opinion aanvragen via CZ?

Bericht door Dees » zo 06 jan 2013, 20:02

Heel spannend allemaal. Ik duim heel hard voor je dat je ergens nog (relatief) GOED nieuws krijgt..... Laat je het ons weten als we nog mee na kunnen denken?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Team

Bericht door Team » vr 11 jan 2013, 11:47

Via Twitter van CZ:
Een second opinion vraag je zowel aan bij je huisarts als bij CZ Zorgservice. Tel. (013) 594 91 10. We wensen je veel succes.^MvP

Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 27 jan 2013, 14:36

De second opinion is, als het goed is, vrijdag aangevraagd door het Catharina ziekenhuis zelf. Bij het doorspreken van de chemo vragen ze je of je dit wilt en daar heb ik ja op gezegd omdat het in mijn geval veel toegevoegde waarde kan hebben. Sterker nog, kan zelfs essentieel zijn voor de start van alles.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » zo 27 jan 2013, 15:48

Succes, Nathalie, ze zetten er in elk geval vaart achter !!!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Januari 2013”