MRI

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

veertje

MRI

Bericht door veertje » wo 30 jan 2013, 13:49

Ik ben net in de MRI geweest en had keurig kleding aan zonder metalen. Maar nu fietste ik net naar huis en zag tot mijn schrik dat ik mijn horloge om had in de MRI. Die is gemaakt van stainless steel. Echt stom dus, in de stress er niet om gedacht deze af te doen. Kan dit kwaad?

Dees
Beheerder

Re: MRI

Bericht door Dees » wo 30 jan 2013, 14:38

Ah....... Balen zo'n onderzoek met de bijbehorende stress......

Voor jou kan het vast geen kwaad, maar misschien wel voor het horloge. Ik denk eigenlijk dat het wel losloopt. De MRI is vooral een magnetisch veld. Ik weet nog dat mijn man een keer mee was en die had zijn riem om. Die werkt met een enorme kracht naar dat MRI-apparaat getrokken.

Ik hoop op een goede uitslag.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

veertje

Re: MRI

Bericht door veertje » wo 30 jan 2013, 14:56

Dacht ik al dat dit geen kwaad kon, ik heb nl. niks gemerkt in de MRI. Maar je moet er dan toch telkens aan denken.....Oh, kijk ik op mijn horloge en zie dat hij achter loopt. Dit heeft 'íe nog nooit gepresteerd, ha ha :oops:
Gelukkig heb ik net een hele mooie nieuwe gekregen. Thanx voor je, weer supersnelle, reactie!

Gesloten

Terug naar “Januari 2013”