Echo

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

luna

Echo

Bericht door luna » za 26 jan 2013, 17:43

Ik heb al eens eerder hier geschreven onder erfelijk belast.
Inmiddels hen ik een echo gehad.
Maar ik vond toch dat het heel vreemd gegaan was.
Er kwam een arts binnen en ik moest op het bed gaan liggen voor de echo.
Zei bekeek via de echo naar het knobbeltje en ook naar de andere borst plus de oksels.duurde ongeveer een kwartier.
Ik zei ik voel daar echt een knobbeltje en ze zei dat ze het ook voelde maar wist niet precies wat het was.
Ze zei ik ga met een dunne naald een puntie doen(aangezien ik silliconen heb)
Ze ging het even bespreken toen kwam ze met een andere arts binnen en die zag binnen 5 sec dat het om een rimpel van de silleconen was.
Ik geloof er niks van hoe kan een arts binnen 5 sec zien dat het om een rimpel gaat en daarbij stond ze niet dicht bij het scherm van de echo.
ik heb dus geen punctie gekregen...en dus stond ik met mijn mond vol tanden.

Aanstaande Dinsdag krijg ik nog een MRI en die is toch ook te vertrouwen neem ik aan.

Dees
Beheerder

Re: Echo

Bericht door Dees » zo 27 jan 2013, 11:55

Hoi Luna, blijkbaar heb je je niet serieus genomen gevoeld en dat is heel vervelend. Het is moeilijk te zeggen of ze het echt niet konden zien. Gelukkig krijg je inderdaad nog een MRI. Daar zie je in principe meer op. Veel succes !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Januari 2013”