Blauwe plekken na fysio

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Akriss

Blauwe plekken na fysio

Bericht door Akriss » do 21 jun 2018, 07:55

Ik ben twee jaar na borstbesparende operatie en bestralingen (geen chemo).
Gisteren fysio gehad, was geheel nieuw voor mij. Mijn rechterarm deed zoveel pijn al langer dan een half jaar, dat er een MRI gemaakt is en ergens iets in de nekwervel (tussen C5 en C6) blijkt vernauwd en versleten te zijn.
De arts stuurde me daarvoor naar de fysio. De bk was aan de andere kant, dus blijkbaar geen connectie.
De fysio deed zo verschrikkelijk veel pijn, ik gaf het een aantal keer aan maar even later weer zoveel pijn dat de tranen in mijn ogen stonden. En ik ben helemaal niet kleinzerig.
Gisteravond verscheen op mijn bovenarm een grote blauwe plek en vanmorgen meerdere.
Nu dus naast de oorspronkelijke pijn, ook nog de pijn van de blauwe plekken.
De fysio was op de hoogte van de bk en de anastrozol die ik neem.
Is het normaal dat je blauwe plekken hebt na fysio? Ik heb een volgende afspraak lopen maar denk er sterk over om er niet mee door te gaan en accupunctuur te doen, daar heb ik wel goede ervaringen mee namelijk. Wat is jouw mening hierover? Alvast bedankt voor je reactie.

Dees
Beheerder

Re: Blauwe plekken na fysio

Bericht door Dees » do 21 jun 2018, 14:37

Hoi Akriss, jeetje mina, nee normaal vind ik het niet. Het is bij mij ook heus wel eens pijnlijk geweest, heel pijnlijk, maar blauwe plekken heb ik nooit gehad. Toch even aan je fysiotherapeut laten zien?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Juni 2018”