Nazorg en controle na borstamputatie

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Zon

Re: Nazorg en controle na borstamputatie

Bericht door Zon » wo 06 jun 2018, 16:38

Ja, lastig. Ik ben 43 en heb jonge kinderen die ik groot wil zien worden. Verder heb ik niet snel klachten, ga nooit naar een arts, ben (was?) verre van hypochonder en heb bij mijn knobbeltje ook maanden gedacht: "gaat wel over". Ik kan niet van mezelf uitgaan want ik meld geen klachten of zie er gewoon nooit iets ernstigs in. Ik meld me liever jaarlijks bij een anonieme kliniek dan dat ik zelf aan de bel moet trekken bij mijn arts. I

Dees
Beheerder

Re: Nazorg en controle na borstamputatie

Bericht door Dees » wo 06 jun 2018, 19:11

Zon schreef:Ja, lastig. Ik ben 43 en heb jonge kinderen die ik groot wil zien worden. Verder heb ik niet snel klachten, ga nooit naar een arts, ben (was?) verre van hypochonder en heb bij mijn knobbeltje ook maanden gedacht: "gaat wel over". Ik kan niet van mezelf uitgaan want ik meld geen klachten of zie er gewoon nooit iets ernstigs in. Ik meld me liever jaarlijks bij een anonieme kliniek dan dat ik zelf aan de bel moet trekken bij mijn arts. I
Ik herken dat wel. Tegenwoordig ga ik naar de huisarts en dan zeg ik: Ja, ik denk ook dat ik hier voor niks kom, maar ik ben bang dat als er toch iets is ik dan tegen mezelf moet zeggen dat het stom is dat ik niet eerder ben gegaan. Mijn huisarts vindt dat prima.

Die scan áls je klachten hebt, vind ik prima, maar zomaar zonder klachten, ik zou het ten sterkte afraden..... Juist je jonge kinderen hebben recht op een léven met hun moeder en alle tijd dat je onterecht in ziekenhuizen doorbrengt kun je niet met ze fietsen...
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Juni 2018”