Vitamine C, Probiotica, olijfolie

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

loving life

Vitamine C, Probiotica, olijfolie

Bericht door loving life » wo 28 feb 2018, 16:42

Beste Dees,

vraag: Ik lees steeds meer artikelen waarin geschreven staat dat bijvoorbeeld Vitamine C de Immuuntherapie als Herceptin en Perjeta kan versterken. Dat dit ook zou gelden voor gebruik van Probiotica.
Ook heb ik gelezen dat Olijfolie veelvuldig gebruikt zou kunnen zorgen dat je lichaam niet resitent wordt tegen de immuuntherapie.
weet jij hier iets over?
Is het een gegeven feit dat het lichaam resistent wordt tegen de immuuntherapie of zijn er ook gevallen bekend waarbij dit niet gebeurde?

Dees
Beheerder

Re: Vitamine C, Probiotica, olijfolie

Bericht door Dees » wo 28 feb 2018, 20:24

Ik lees dat met snel googlen alleen op alternatievige sites. Ik heb het op serieuze wetenschappelijke congressen nog nooit gehoord en er oncologen nog nooit iets over horen zeggen. Ik weet echt zeker als het wetenschappelijk bewezen was dat ze het aan iedereen zouden aanraden.

Van Her2+ gerichte therapie bij uitgezaaide borstkanker weet ik dat het soms echt jarenlang kan werken, maar zelf heb ik nooit gehoord van iemand die echt genezen is of meer dan twintig jaar in leven bleef.

Ik denk altijd: Hope for the best, prepare for the worst.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Loving life

Re: Vitamine C, Probiotica, olijfolie

Bericht door Loving life » wo 28 feb 2018, 21:47

Ik snap wat je zegt. Maar ja als je er over nadenkt.. immuuntherapie bestaat ook nog geen 20 jaar.
Ik ga voor het zijn van een medisch wonder! Dank je voor je reactie!

Gesloten

Terug naar “Februari 2018”