Ingetrokken tepels

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Marcella

Ingetrokken tepels

Bericht door Marcella » za 06 mei 2017, 11:20

Ik ben heel veel afgevallen en draag daardoor een sportbeha ook snachts. Als ik mijn behandelingen uittrek zijn mijn beide tepels een beetje ingetrokken het puntje zeg maar. Als ik hem uit heb zijn mijn tepels wel heel snel weer normaal. Komt dit doordat mijn sportbeha?

Dees
Beheerder

Re: Ingetrokken tepels

Bericht door Dees » za 06 mei 2017, 13:48

Hoi Marcella, wat knap dat je bent afgevallen. Waarom draag je 's nachts een sportBH? Ik kan me voorstellen dat je borsten van structuur veranderd zijn nu je zo bent afgevallen. Het kan best zijn dat daarom je tepels ingetrokken zijn als je je uitkleedt. Als je twijfelt of dat wel normaal is, kun je er het beste mee naar je huisarts gaan en ernaar laten kijken.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Marcella

Bericht door Marcella » za 06 mei 2017, 14:47

Ik draag het eigenlijk omdat het steviger voelt dan wanneer ik zo slaap. Het is ook meer platgedrukt dan echt ingetrokken.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » za 06 mei 2017, 20:56

Hoi Marcella, dat klinkt dan wel logisch. Als je een afwijking voelt, wel aan de bel trekken hoor !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Mei 2017”