Schilfertjes bij afdrogen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Marly

Schilfertjes bij afdrogen

Bericht door Marly » ma 24 apr 2017, 06:29

Hallo, ik heb een vraag: januari en februari 3x naar dokter geweest waarvan 2 verschillende artsen gehad heb een bobbeltje in me borst ontdekt. Verder niet doorgestuurd want hun voelde niets vreemds. Het bobbeltje schuift heen en weer. En zit los. Was op zich wel gerustgesteld. Nu heb ik als ik gedoucht heb met afdrogen witte schilfertjes op me tepels. Na het afdrogen is het wel weg. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik ben ook hypochonder dus dat helpt ook niet mee. En wil niet voor elkaar dingetje naar de dokter. Weet iemand wat dit kan zijn?

Dees
Beheerder

Re: Schilfertjes bij afdrogen

Bericht door Dees » ma 24 apr 2017, 17:11

Hoi Marly, ik vind het echt heel lastig om je advies te geven, met name omdat je zegt een hypochonder te zijn. Ik zou het even een paar weken aanzien. Wordt het erger of gaat het niet weg, laat het dan nog eens aan je huisarts zien en bespreek dat je een hypochonder bent dus wellicht overbezorgd !!

Take care !
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “April 2017”