voorstellen en mijn verhaal :borstkanker en brca1 gen

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Yvonneilja

voorstellen en mijn verhaal :borstkanker en brca1 gen

Bericht door Yvonneilja » do 23 mar 2017, 01:41

hoi allemaal ,
bedankt voor het toevoegen. Zal me even voorstellen ik ben Yvonne moeder van 2 kinderen zoon van 26 dochter van 24 jaar Ik heb in 2009 borstkanker gekregen heb toen borstbesparende operatie en chemo s en bestraling gehad. heb tot heden ontzettende last blijven houden van de borsten abces gehad en nu weer knobbels in links en rechter borst eindelijk heb ik de erfelijkheid test gekregen wat ik eigenlijk al wou in 2009 nu is er uit gekomen vandaag dat ik brca1 gen heb er is een totale amputatie gepland op 10 april en moet nu doorverwezen worden naar gynocoloog kinderen worden nu getest en mijn moeder ook .Hebben jullie dat ook gehad niet gehoord te worden, en begrepen afgescheept met is niks hoeft niet etc ik word hier zo gefrustreerd van he pff.Als puber al knobbel in borst gekregen en werd elke keer gezegd is niks is bindweefsel nu later in 2009 bleek ik gelijk te hebben met de knobbel en de kanker .
Sorry mensen moest het even kwijt , zit behoorlijk hoog allemaal

Dees
Beheerder

Re: voorstellen en mijn verhaal :borstkanker en brca1 gen

Bericht door Dees » do 23 mar 2017, 10:25

Hoi Yvonne, wat een schok na alles wat je al meegemaakt hebt. Dit forum is geen echt lotgenotenforum, maar vooral een vraag-en-antwoord forum.

We hebben een besloten BRCA en CHEK2 Facebookgroep waar je je kunt aansluiten. Zien we je daar?

We hebben met Oncogen ook een BRCA-congres georganiseerd in april 2016 en alle presentaties zijn gefilmd en staan online.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Maart 2017”