uitzaaiingen eierstokken

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

koala

uitzaaiingen eierstokken

Bericht door koala » ma 17 okt 2016, 13:58

Hallo,

In mijn zoektocht hierover, kwam ik een forumtopic (augustus 2015) tegen met dit onderwerp. Is de topicstarter hier nog steeds actief?

Dees
Beheerder

Re: uitzaaiingen eierstokken

Bericht door Dees » ma 17 okt 2016, 16:57

koala schreef:Hallo,

In mijn zoektocht hierover, kwam ik een forumtopic (augustus 2015) tegen met dit onderwerp. Is de topicstarter hier nog steeds actief?
Hoi Koala,
Wat is een topicstarter? Je kunt elke vraag plaatsen die je wilt.
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

koala

Bericht door koala » do 20 okt 2016, 16:07

Ik bedoelde of degene die het topic had gestart hier nog actief was

Ik heb zelf ook uitzaaiingen in (o.a.) de eierstokken en kan hier, net als haar, weinig over vinden en ben tot nu toe ook nog geen 'lotgenoten' tegen gekomen

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » do 20 okt 2016, 17:04

Hoi Koala, het komt niet vaak voor dat borstkanker uitzaait naar de eierstokken. Omdat dit geen lotgenotensite is, maar een site waar je je vraag kunt stellen, en die persoon van de vraag van toen geen account aangemaakt heeft, kunnen we die geen bericht sturen. Ik kan wel een tweet met een oproep rondsturen. Is dat wat?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Wepe

Bericht door Wepe » vr 21 okt 2016, 06:51

Hoi Koala, uitzaaiingen in de eierstokken komen wel voor bij Lobulaire invasieve borstkanker.
Invasive lobular carcinoma is slow to spread outside the breast. If it does, it tends to show up in the gastrointestinal tract (which includes organs such as the stomach and intestines), the lining of the abdomen, or reproductive organs such as the ovaries. It also may spread to the tissues that cover the brain and spinal cord.
Dit stukje komt van de site van Breatscancer.org. Ze hebben ook een forum speciaal voor ILC patiënten, misschien kun je daar eens kijken als je idd ILC hebt.
In ieder geval sterkte.

http://www.breastcancer.org/search?utf8 ... C&commit=s

Groet Wepe

Gesloten

Terug naar “Oktober 2016”