Vastzittend littekenweefsel

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

kaatje1604

Vastzittend littekenweefsel

Bericht door kaatje1604 » zo 08 nov 2015, 14:31

Hallo allemaal die dit lezen.

Het is alweer even geleden voor mij dat ik een vraag gesteld heb hier op de site.
In de tussentijd ook veel gebeurd.

Na 6 chemos en amputatie,geen okseltoilet, wel 3 klieren poortwachter, zal ik morgen geopereerd worden aan vastzittend littekenweefsel
Heb circa 2 weken na amputatie een punctie gehad, waarbij ze ruim 250cc vocht weggehaald hebben.mijn behandeld arts denkt dat het daar vandaan komt.

Het is namelijk zo, dat ik boven litteken een kuil heb zitten die omliggend vel naar zich toe trekt.
Beetje vergelijkbaar met een chesterfield bank.
Heb hierdoor continu trekkende pijn en kan m'n arm niet goed bewegen. Zelfs met lopen doe ik deze in m'n broekzak, anders te pijnlijk.

Graag zou ik willen weten of hier meer dames zijn die daar bekend mee zijn en of operatie idd zinvol zal zijn, zodat ik weer volledig kan gaan functioneren.

Groetjes Karen

Dees
Beheerder

Re: Vastzittend littekenweefsel

Bericht door Dees » zo 08 nov 2015, 22:21

Hoi Karen, ik ken niemand die een operatie had speciaal om dat los te maken, maar met mijn borstreconstructie is er veel littekenweefsel weggehaald en dat heeft de soepelheid wel verbetert.

Succes morgen !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “November 2015”