pijnlijk been

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

esther1979

pijnlijk been

Bericht door esther1979 » vr 29 mei 2015, 08:57

Hoi, Ik heb al een langere tijd van mijn rechterbeen., Pijn kan ik het niet noemen, maar het voelt als een soort spierpijn/groeipijn. Vanuit mijn rechterbovenbeen begint het aan de zijkant en straalt wat uit naar beneden. Ik heb geen idee waar het van komt en het belemmerd mij op zich ook niet. Toch gaat zoiets op een gegeven moment knagen aan me en vraag ik me af of ik dit bij een arts moet aangeven gezien mijn bk geschiedenis.

Heeft iemand hier ervaring mee? Doen uitzaaiingen in het bot pijn op deze manier?
Ik had een triple negatief, graad drie en die zou eigenlijk vooral naar de organen uitzaaiien als die zou gebeuren en volgens mij niet naar botten. Dus denk ik dan weer; het is vast iets anders maar ik durf het ook nog niet aan te geven bij een arts, meer omdat ik dan misschien vanwege mijn bk verleden door de molen wordt gehaald en ik weet niet of ik dat wel wil ....

Dees
Beheerder

Re: pijnlijk been

Bericht door Dees » vr 29 mei 2015, 13:22

Hoi Esther, naar he, dan gaat 'de hond toch weer blaffen' he..... Onraad onraad..... Ben je bij een fysiotherapeut geweest? Dat lijkt me stap nummer één.

Als het blijft en het wordt hardnekkig kun je er altijd nog iets mee, maar totdat het tegendeel bewezen is gaan we ervan uit dat het een spierenkwestie is.

Ik herken de angst heel goed 'door de molen gehaald te worden'. Op een gegeven moment bedacht ik me dat ik daar ook gewoon Nee tegen kon zeggen. Ken je mijn blog over de vier-weken-termijn?

Kun je hier iets mee?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Mei 2015”