gember in combinatie met tamoxifen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

nice

Re: gember in combinatie met tamoxifen

Bericht door nice » za 30 mei 2015, 10:39

Tiny ik sluit me helemaal aan bij wat je geschreven hebt, Helemaal goed verwoord Eerst regulier maar ik word ook moe over de vooroordelen van alternatieve therapieën en wilde me daarom ook weer niet verdedigen in wat ik hier lees. Ik heb heel veel baad gehad bij een orthomoculair arts naast mijn chemo en bestraling. En mijn oncoloog, huisarts familie kennissen staan er verstelt van hoe ik er door ben gekomen. Ik heb geen schade over gehouden van mijn bestraald gebied ik heb geen chemobrein ik heb na een chemische verbranding geen restverschijnselen over gehouden, totaal geen bijwerkingen van de tamoxifen en ik kan nog wel even doorgaan.

Team

Re: gember in combinatie met tamoxifen

Bericht door Team » za 30 mei 2015, 12:26

Team schreef:We respecteren overtuigingen van anderen, maar we zijn echt een voorstander van wetenschappelijk onderbouwde behandelingen en niet van alternatieve behandelingen. Er is bewezen werkzame therapie en niet-bewezen therapie.

Voor discussies en tips over alternatieve behandelingen moeten mensen niet bij Borstkankervragen zijn maar op andere sites.

We hopen dat jullie dat respecteren.

Gesloten

Terug naar “Mei 2015”