Ervaringen Gersontherapie

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Bats

Ervaringen Gersontherapie

Bericht door Bats » vr 15 mei 2015, 18:09

Ik ben op zoek naar gegevens over vrouwen met borstkanker die Gersontherapie hebben gedaan, het liefst zonder combi met reguliere behandeling. Deze therapie overweeg ik voor mezelf omdat ik redelijk slechte prognose heb, tumor 7 cm, her 2+, hormoon+, uitzaaiing ieg in lymfe.En ik graag wil weten of er mensen zijn die daar positief resultaat mee hebben gehad.
Alvast dank voor antwoord.

Dees
Beheerder

Re: Ervaringen Gersontherapie

Bericht door Dees » vr 15 mei 2015, 20:44

Hoi Bats, ik weet niks van Gerson Therapie. Ik geloof er ook niet in.

Ik denk persoonlijk dat het eeuwig zonde is als je met een Her2Neu-positieve, hormoongevoelige tumor niet de behandelingen aangrijpt die er zijn. 8 jaar geleden had ik, ik was toen 36, een Her2Neu-positieve, hormoongevoelige tumor van 10 bij 6 bij 7 met positieve okselklieren. Ik heb 6 keer TAC gehad en daarna een jaar Herceptin en ik heb hormoontherapie gehad. Ik ben 8 jaar na diagnose en heb geen uitzaaiingen voor zover ik weet en ik ben niet dood, dat weet ik zeker. Zonder chemo en Herceptin was ik zonder enige twijfel dood geweest.

Ik vind de hang naar alternatieve therapie moeilijk te begrijpen. Het heeft met een bepaalde overtuiging te maken die niet de mijne is. Op deze site doen we er niks mee. Er zijn wel andere sites te vinden. Ik ken ze niet dus kan je er niet aan helpen.

Ik hoop alleen maar dat je je toch goed laat informeren over de aangeboden behandeling en dat je geen dingen doet, waarvan je later denkt: Had ik dat maar anders gedaan?

Ik wens je veel sterkte !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Mei 2015”