PAP-flap

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

Lokkielok

PAP-flap

Bericht door Lokkielok » vr 26 sep 2014, 20:13

Hallo allemaal,

Ik ben ben opzoek naar mensen (iemand) die geopereerd zijn Met de PAP-flap methode.
Het liefst waar weefsel is gebruikt van boven aan de bovenbeen en net onder de bilplooi.
Ik heb begrepen dat de operatie op deze manier nog maar 30x is uitgevoerd en ik ben ontzettend benieuwd naar de ervaringen.
Ik heb al wel foto's gezien, maar dat ik toch wat anders dan de praktijk verhalen.

Wie kan mij helpen?

Groetjes

Dees
Beheerder

Re: PAP-flap

Bericht door Dees » vr 26 sep 2014, 22:20

Hoi Lokkielok, zelf ken ik niemand die deze vorm van borstreconstructie heeft. Ik heb zelf een diepflap en een sgapflap. Professor Hamdi, één van de grondleggers van de borstreconstructie met microchirurgie (hij werkt in UZ Brussel en Edith Cavell in Brussel, heeft na de buik voorkeur voor de bovenkant bil. Ik ben benieuwd of er nog iemand reageert. Succes !!!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Lokkielok

Bericht door Lokkielok » za 27 sep 2014, 06:16

Dankjewel voor je reactie Dees.
Ik ben ook benieuwd of er nog meer reacties komen.
Ik heb nu een paar mensen geproken met een sgap reconstructie, wat ook heel waardevol was.
Ik wacht het af...

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » do 02 okt 2014, 18:37

Ik heb een oproepje getwitterd, maar nu reactie. Jammer he?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “September 2014”