verandering onderhuids litteken weefsel

Moderators: Sanne, Team, Superuser, Angela

elfi

verandering onderhuids litteken weefsel

Bericht door elfi » za 17 mei 2014, 10:08

Hallo Dees,

Ik ben nu bijna 2 jaar na mijn operatie [borstsparend en daarna bestraald] kan je littekenweefsels onderhuids nog steeds werken/veranderen?
Van de week ontdekte ik een een verdikking die er niet zat heb gelijk een controle en een echo gekregen hierop was niets te zien het is littekenweefsel die veranderd werd mij verteld. Maar het was voor mij wel weer een schrikmoment!

Groet,

Elfi

Dees
Beheerder

Re: verandering onderhuids litteken weefsel

Bericht door Dees » za 17 mei 2014, 12:58

Hoi Elfi, ja hoor, littekens kúnnen veranderen, maar.... toch maar even naar laten kijken van de week bij de Mammapoli.... Just to be sure
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

elfi

Bericht door elfi » za 17 mei 2014, 13:08

Hoi Dees,

Ik ben van de week al bij de mamacare en chirurg geweest voor een extra controle en echo hier was niets op te zien.

Er werd mij verteld dat het weefsel nog steeds veranderen kan is dit zo?

Groet

Elfi

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » za 17 mei 2014, 22:40

Sorry, Elfi, ik was moe en las te snel.... Het kán echt wel veranderen....
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Mei 2014”