gesprek bestralingsarts

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

elbee

gesprek bestralingsarts

Bericht door elbee » wo 22 jan 2014, 16:27

Beste mensen,

Vandaag heb ik een gesprek gehad met de bestralingsarts, omdat mijn (tac-) chemo's tegen het einde lopen. (morgen de laatste.)
Wat mij verontrust, is dat de bestralingsarts mij mededeelde dat er in het pathologisch rapport stond, dat er op het snijvak nog kwade cellen gevonden waren
door de patholoog, en ik dus daarom zeer waarschijnlijk nog 23 bestralingen krijg.
Mocht het gebied om de een of andere reden niet goed te behandelen zijn, dan word ik gebeld en krijg ik er nog 16.

Internist, mammacare verpleegkundige wisten dit dus ook al,want dat stond gewoon in het rapport. en hebben mij dit niet verteld.
Met als gevolg, dat ik nu mezelf afvraag of dit heel slecht nieuws is?
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet beoordelen.

Dees
Beheerder

Re: gesprek bestralingsarts

Bericht door Dees » wo 22 jan 2014, 18:51

Hoi Elbee, jeetje mina........ Je hebt recht op inzage in je pathologisch verslag. Vraag je om een kopie? Ik baal voor je dat je hier zo mee geconfronteerd wordt. Volgens mij is heroperatie ook nog een mogelijkheid, maar ik ken natuurlijk je exacte situatie niet....

Take care !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gast

Re: gesprek bestralingsarts

Bericht door Gast » wo 22 jan 2014, 19:07

bedankt voor je reactie!
Ik merk daaraan wel, dat het niet een dingetje is wat zomaar opzij kan worden geschoven.
Morgen ga ik een gesprek vragen met de mammacare verpleegkundige, omdat ik er dan toch ben vanwege de chemo.
Ik laat nog iets weten.
Groet!

Gesloten

Terug naar “Januari 2014”