Diepflap en afvallen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Sask

Diepflap en afvallen

Bericht door Sask » za 28 sep 2013, 11:02

In januari krijg ik mijn nieuwe borst dmv diepflap. Ik had niet zoveel buikvet en wat meer kilo's er bij zou een mooier resultaat geven. Nou dat is me gelukt...Heb er dankzij de tamoxifen niet veel voor hoeven te doen.
Maar de kilo's zitten me wel in de weg en ik wil na de operatie toch zeker 5 kg kwijt.
Wat doet dat met mijn nieuwe borst? Of kan ik dan toch beter voor de operatie nog wat afvallen?

CarlaH

Re: Diepflap en afvallen

Bericht door CarlaH » zo 29 sep 2013, 17:11

Hallo Sask,
Volgens mijn chirurg is afvallen geen enkel probleem. Je valt gelijkmatig over je hele lichaam af. Aan je gezicht zie je het het eerste.
Ik heb ook 5 kg erbij gegeten voor de operatie. Nu ben ik heel langzaam aan het afvallen, 1 kg per maand. Ik ben nu 2 kg kwijt en nog geen nadelig resultaat aan de borst gezien.
Veel sterkte.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » zo 29 sep 2013, 18:39

Hoi Sask, ik ben na de diepflap afgevallen en kan niet zeggen dat dat ten koste ging van mijn borsten. Kun je hier iets mee?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Sask

Bericht door Sask » zo 29 sep 2013, 22:03

Ja, dank je wel. Ik laat de kilo's zitten tot na de operatie :-).

Gesloten

Terug naar “September 2013”