Vitamine B

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

ItsHennie

Vitamine B

Bericht door ItsHennie » do 20 jun 2013, 08:56

Heb van de week vitamine B en D laten prikken. Nu blijkt dat Vitamine B1 (Thiamine) laag is, 1. De oncoloog zegt dat deze waarde de officiele ondergrens is en vindt het goed zo. Alle andere uitslagen waren goed. Ik slik een maagbeschermer, Omeprazol, kan dit een oorzaak zijn?

Dees
Beheerder

Re: Vitamine B

Bericht door Dees » do 20 jun 2013, 13:10

Hoi ItsHennie,
Mag ik vragen wat de reden was dat je Vitamine B en D hebt laten bepalen? Heb je klachten? Als Vitamine B1 binnen de normale grenzen valt, dan kan het wel laag zijn, maar dan valt dat wel binnen normaal.

Kun je daar iets mee?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

ItsHennie

Bericht door ItsHennie » do 20 jun 2013, 13:23

Hoi Dees,

Echt klachten niet, anders dan de opvliegers door de tamoxifen en de angstjes die je hebt als je buikpijn hebt of pijn in je rug. De reden voor het prikken van vitamine B en D kwam door een vriendin met borstkanker. Zij heeft een ernstig vitamine D tekort. Zij bleef er op hameren dat ik het ook moest laten prikken.
Had het anders nooit laten doen. Dus ik laat het zo, het is gewoon goed.
Nog 3 weken en dan krijg ik de uitslag van het klinisch genetisch onderzoek.
25 juli de laatste operatie voor de borstreconstructies. Dit bedenk je niet van tevoren Dees, 25 juli 2012 zijn mijn borsten geamputeerd. Precies een jaar later heb ik weer borsten.

Dees
Beheerder

Bericht door Dees » vr 21 jun 2013, 19:25

Ha ItsHennie, ja ..... hoe bijzonder is dat he.... Je denkt, dit jaar kom ik NOOIT door en dat is het toch ineens een jaar verder....

Spannend hoor, genonderzoek en reconstructies....
Take care !!
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Juni 2013”