Problemen met lenzen

Moderators: Team, Superuser, Angela, Sanne

Bien

Problemen met lenzen

Bericht door Bien » vr 14 jun 2013, 20:42

Ik slik sinds een paar weken Tamoxifen en heb erg veel last van mijn lenzen. Ze zitten niet goed meer op het oog en ik zie er slecht mee. Ik weet niet goed of het een nawee van de chemo is of een bijwerking van de Tamoxifen. 's Ochtends zijn mijn ogen plakkerig en mijn wimpers zijn nu, 5 weken na de chemo, erg aan het uitvallen er is niet veel van over.
Is dit een bekend verschijnsel en kan ik er iets aan doen?

Gebruikersavatar
Dees
Beheerder
Berichten: 4737
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 08:27

Re: Problemen met lenzen

Bericht door Dees » vr 14 jun 2013, 21:43

Hoi Bien, oooooo, dat heb ik ook gehad. Ik ben toen naar een opticien gegaan en mijn ogen waren te droog. Ik moest andere lenzen nemen met een hoger watergehalte. Later had ik ook vaatingroei. Dat was ook niet goed. Moest ik weer andere lenzen.

Balen he?
Groeten, Dees
Gezondheidswetenschapper (Gezondheidsvoorlichting en Geestelijke Gezondheidkunde) * Gewerkt in farmaceutische industrie oncologie o.a. op het gebied van borstkanker * Zelf diagnose borstkanker op 36-jarige leeftijd (2007) * www.caseofdees.wordpress.com

Gesloten

Terug naar “Juni 2013”